Vámügyintézés, EKAER ügyintézés

Önnek is gondot jelent a folyamatos adó- és vámjogi változások követése? Nagy tapasztalattal rendelkező kollegáink segítenek a vámmal és ekaerrel kapcsolatos feladatok megoldásában.

Igény szerint az import áfa azonnali megfizetése nélkül ún. közvetett vámképviselet keretében is tudunk vámkezelni, ez esetben keressen minket a további egyeztetés végett.

Import vámkezelés:

  • Ha ügyfelünk a vámáru belföldiesítését szeretné abban az esetben az alábbi okmányokra és adatokra van szükség :
  • kereskedelmi számla/commercial invoice
  • rakománylista/packing list
  • származást igazoló okmány/EUR1, ATR
  • fuvarokmány/CMR, B/L, Air Waybill
  • VPID szám
  • Vámkezelési megbízás
     

Export vámkezelés:

Kiviteli vámkezeléshez szükséges okmányok:

  • vámkezelési megbízás - export
  • kereskedelmi számla
  • származási okmányok

A VPID szám a Vámhatóság előtti azonosításra szolgál, ennek hiányában vámkezelés nem kezdeményezhető.

A VPID szám igényléséhez szükséges nyomtatványok:

  • 2 példányban kitöltött igénylő lap
  • 30 napnál nem régebbi cégkivonat
  • IBAN számot tartalmazó bankszámlaszerződés (amennyiben a bankszámlaszerződés nem tartalmazza az IBAN számot, úgy kérünk mellékelni egy folyószámla kivonatot is)

Az adatok igazolására szolgáló okmányokat eredetiben vagy hitelesített másolatként kell bemutatni.

Ajánlatkérés

Tanulmány letöltése